Жалпы узундугу: 67 км.
Донору: Евразиялык Өнүктүрүү Банкы.
Долбоордун суммасы: 72 млн. АКШ доллары.
Насыя: 60 млн. АКШ доллары.
КРӨ бөлүгү: 12 млн. АКШ доллары.
Консультанты: Renardet (Швейцария).
Контракттын жалпы суммасы: 1,96 млн. АКШ доллары.
Подрядчы AZVIRT (Азербайджан).
Контракттын жалпы суммасы: 51,61 млн. АКШ доллары.
Кошумча иштерди эске алуу менен: 64 396 425 АКШ долл.
Курулуш иштеринин убактысы: 06.2018–06.2022жж.(дефектик мезгил 1 жыл, 2023 жылына чейин)
1-Километр жолдун орточо баасы 956,8 миң АКШ доллары.
Структурасы:
Категориясы II;
Жолунун кеңдиги 2 кыймыл тилкеси туурасы 3,75 метр жана калктуу конуштарда 4 кыймыл тилкеси туурасы 3,5 метр.
Жолдун жалпы кеңдиги, 2 жол тилкеси менен 15 м,
ийиндери менен ал эми 4 жол тилкеси менен 22,5 м.
Бөлүү тилкеси жолдун борборунан 16 метр.
Октук жүк 11,5 тонна;
Асфальттын алдынкы катмары 9 см;
Асфальттын үстүнкү катмары 6 см.
Көпүрөлөр 9 даана
Калктуу конуштарда жарыктандыруу камсыздалат, бул жолдун болжол менен 50% ын түзөт.
Калктуу конуштар: Кочкор-Ата шаары, Таштак а, Ноокен, Маасы, Базар-Коргон, Сасык-Булак, Масадан айылдары.
Мобилизациялоо:
Подрядчынын 270 адамы жумушка тартылган;
Жол иштерин жүргүзүү үчүн ири шаймандардын 210 комплектиси.
АБЗ- өндүрүмдүүлүгү саатына 210 тонна. жана КДУ - өндүрүмдүүлүгү саатына 150 куб. Базар-Коргон айылында 543 + 200 кмде, жайгашкан.
Сапатты көзөмөлдөөчү лабораториялар 531 + 500 кмде жайгашкан.
Аткарылган жумуш:
Өздөштүрүү 40 %
Асфальттын төмөнкү катмарын төшөө – 43 км;
Асфальттын жогорку катмарын төшөө – 13 км;
Долбоордун алкагында 184 түтүк бар. Алардын ичинен 137 даана түтүктө жумуш иштери бүткөрүлгөн..
Көпүрөлөр:
Учурда 9 көпүрөнү куруу каралган, алардын ичинен 5 чакан көпүрө:
514,6 кмдеги көпүрө - 90% бүттү;
Ноокен дарыясы аркылуу өткөн 517 км көпүрө - 95% бүттү;
519,3 км көпүрө - 65% бүттү;
532,8 км эски маасы дарыясынан өткөн көпүрө - 0% бүттү;
537,9 км көпүрө - 60% бүттү;
Шайдан-Сай аркылуу өткөн көпүрө 538,8 км - 20% бүттү;
540,1 км көпүрө - 0% бүттү;
544,2 км көпүрө - 80% бүттү;
Чангет дарыясы аркылуу өткөн 573,5 км көпүрө - 93% бүттү.
Субподрядчиктер:
"Аэродромстрой" ААК;
"АвтоТрансСервис" ЖЧКсы.
2021-жылы бүткөрүлгөн жумуштар:
Төмөнкү катмарынын 25 чакырымы, үстүнкү катмарынын 13 чакырымы асфальт-бетон төшөлгөн.
2022-жылы аяктаган жумуштар:
29 суу тутуктору салынган;
1 копуро салынган;
7,7 км асфальттын томонку катмары салынган
2022-жылга иш-планы:
Долбоордун аймагындагы бардык жол курулуш иштерин бүтүрүү
Көйгөйлүү маселелер:
1. Кочкор-Ата шаарындагы жер алдындагы канализация тутуму, узундугу 2 630м.
Бишкек-Ош унаа жолунун боюнда, Кочкор-Ата шаарындагы км 517 + 960 - км 520 + 590 бөлүгүндө, узундугу 3040 м болгон жер астындагы канализация тутуму бар. Канализация, курулуп жаткан жолго карата, негизинен сол далы жана жантайың астында, унаа жолунун бөлүгүндө жайгашкан. Канализация тутуму өткөн кылымдын 60-жылдарында курулган. Канализация тутуму эски жана асбест-цемент түтүктөрүндө иштей тургандыгын эске алганда, канализация түтүгүнүн үзүлүшү мүмкүн, андыктан түтүктү реконструкцияланган жолдун төшөгүнөн чыгаруу сунушталат.
Бүгүнкү күндө "Кыргызнефтегаз" ААК тарабынан Кочкор-Ата шаарындагы канализация коллекторун көчүрүп берүү иштери жүрүүдө.
2. Көчүрүү
Бүгүнкү күнгө, Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 31-декабрында Долбоордун таасирине кабылган адамдарга, мүлкүнө же киреше булактарына компенсация төлөө жөнүндө № 417-б токтому чыккан. Учурда Кыргыз Республикасынын Транспорт жана коммуникациялар министрлиги акчалай компенсацияларды төлөөнү камсыздап жатат.
Бүгүнкү күндө Кыргыз Республикасынын Экономика жана финансы министрлиги көчүрүлө турган адамдарга компенсация төлөө үчүн бардык суммага каржылоону ачты. Анын ичинен 146 682 271 сом төлөнгөн. 3 449 588 сомдук төлөмдөр калды.
АӨБнын ДИАТынын пландаштырылган долбоорлору
1. Айланма автожулу «Балыкчы -Каракол-Балыкчы»
(жолдун бөлүмдөрү а. Балбай Баатыр – ш. Каракол, жолдун бөлүмдөрү км 184,5-220)
Балбай Баатыр - Каракол, км 184.5-220, участогун калыбына келтирүү үчүн Европалык Реконструкция жана Өнүктүрүү Банкынан каражат тартуу пландаштырылууда. ЕРӨБ Түп-Каракол жолун калыбына келтирүү долбоорунун концепциясын төмөнкү шарттарда жактырды:
Узундугу: 36 км
Долбоорго каралган каражат 52,1 млн. АКШ доллары, из них:
ЕРӨБ тараптан каржылоо 46,2 млн. АКШ доллары;
КР Өкмөтү тараптан каржылоо 4,8 млн. АКШ доллары.
Зайым мөөнөтү 20 жыл;
Жеңилдик мөөнөтү 5 жыл;
Грант элементи 35.14% (жеңилдиктин дэңгээлине туура келет)
Техникалык-экономикалык негиздеме 2017-жылы "Кыргыздортранспроект" ПИИ тарабынан КР Транспорт жана жол министрлигинин алдындагы Жол чарба департаментинин буйругу менен иштелип чыккан, андан кийин ал 2018-жылы жаңыланган.
Долбоор КР Өкмөтүнүн Фискалдык жана инвестициялык саясат боюнча Кеңешинин 2020-жылдын 28-августундагы отурумунда жактырылган. Учурда донор менен долбоорду каржылоо жана долбоордук документтерди даярдоо боюнча иштер жүрүп жатат.
2. БАРЭК 1 жана БАРЭК 3 транспорттук коридорлорунун бириктирүүчү жолду калыбына келтирүү долбоор, Арал-Суусамыр участогу, узундугу 79,6 км.
Донор ЕАӨБ
Участок Арал айылы –Бишкек-Ош жолдун ыкташуусу, (км 195 – км 274)
Узундугу: 79,6 км.
Долбоордун жалпы наркы 120,76 млн. АКШ доллары
ЕАӨБ 96,61 млн. АКШ доллары;
КР Өкмөтү 24,15 млн. АКШ доллары.
2019-ж. 6-августта Долбоор фискалдык жана инвестициялык саясат боюнча Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Кеңешинин тарабынан бекитилген.
2021-жылдын июнь айында КР ЭФМ тарабынан ТЭН боюнча алдын-ала макулдугун жөнөткөн, андан кийин техникалык-экономикалык негиздеме ЕАБРдин кароосуна жөнөтүлгөн. Учурда донор менен долбоорду каржылоо жана долбоордук документтерди даярдоо боюнча иштер жүрүп жатат.