Донору: Азия Өнүктүрүү Банкы;
Узундугу: 52,5 км (45,1 жана 7,4 км)
Долбоордун баасы: 120,8 млн. АКШ доллары, анын чинен:
Насыя 65 млн. АКШ доллары;
Грант 35 млн. АКШ доллары;
КР Өкмөтү 20,8 млн АКШ доллары.
Консультанты: 2020ж.май айына чейин Eptisa Servicios de Ingenieria, S.L.
Контракттын жалпы суммасы 4,65 млн АКШ доллары.
Консультанты: 2020ж.май айына кийин Temelsu International Engineering (Туркия)
Контракттын жалпы суммасы 1,6 млн АКШ доллары.
Подрядчы: Сhina Railway №5 (КЭР)
Контракттын жалпы суммасы: 70,24 млн. АКШ доллары
Контракттын кошумча суммасы: 17,76 млн. АКШ доллары
Контракттын бардык суммасы: 88,00 млн. АКШ доллары
Курулуш иштеринин убактысы: 45,1 км болгон участкасы ноябрь айы 2021жыл (узартуу шартында)
1-чакырым жолдун орточо баасы: 1,5 млн. АКШ доллары;
Структурасы
Категориясы I-Б;
Жолунун кеңдиги 4 тилкеси туурасы 3,5 метр,
Жолдун жалпы кеңдиги, 4 жол тилкеси менен 23 м,
Бөлүү тилкеси жолдун борборунан 32 метр.
Осьго проектилген жүктөм 11,5 тонн
Органоминералдык катмар, калыңдыгы 9 см;
Астынкы катмар, калыңдыгы 9 см;
Үстүнкү катмар, калыңдыгы 5 см.
Көпүрөнүн курулушу каралган 6 даана
Жер астындагы жөө жүргүнчүлөр 6 өтмөктөрдүн курулушу каралган
Жарыктандыруу конуштарда каралган, бул жолдун болжол менен 85% ын түзөт.
Мобилизация иштери:
АБЗ – кубаттуулугу 400 тн./саат, БЗ – кубаттуулугу 18 метр куб/саат,
КДУ - кубаттуулугу 40 мин метр куб/айына.
Курулуш материалдарынын сапатын текшерүүчү лабораториялары жолдун 27+700 чакырымында жагашкан (подрядчынын базасында).
Жол каптоого, жол төшөөгө жана бетон төшөө үчүн 89 комплектиндеги техникасы.
567 адам тартылат, алардын 61ге жакыны КЭРдин жарандары.
Жол куруу иштерине тартылган субподрядчылар: «Максат» ЖЧКсы - Электр чубалгыларын жана водопровод, газопровод, жылдыруу иштерин аткарат.
Курулуштун жүрүшү:
45,1 км участоктун бүткүл узундугуна асфальт-бетон бардык катмарлары төшөлдү;
6 көпүрө курулду;
жер астындагы жөө адамдар өтүүчү өтмөктөр боюнча негизги иштер аяктады.
Түзмөктөр:
Электр линиясынын 304 дааны жаңы мамачасы орнотулду;
Жаңы байланыш линиясынын 391 даана жаны мамычасы орнотулду;
көчөлөрдү жарыктандыруу үчүн 2190 мамычалар орнотулду, 18 трансформатор орнотулду;
Суу өткөрүүчү түтүктөр - 208,5 даана;
Тротуарларды уюштуруу – 52 км;
Бөлүүчү тилкедеги парапет шаймандары - 14882 даана. узундугу 38,7 км;
Дефектер үчүн жоопкерчилик мөөнөтүнүн ичинде Подрядчы тарабынан аткарылып жаткан иштер:
темир-бетон дренаждык лотокторду жайгаштыруу;
тротуарларды куруу иштери;
аялдамаларды куруу иштери;
металл тосмолорду орнотуу.
2022-жылга иш-план:
Кошумча иштерди бүтүрүү.
Бишкек-Кара-Балта жолун реконструкциялосу, 8,5 – 15,9 км участогу, узундугу 7,4 км
Консультанты: 2020ж.май айынан кийин Temelsu International Engineering (Турция)
Подрядчы: Сhina Railway №5 (КЭР)
Контракттын кошумча суммасы: 17,76 млн. АКШ доллары
Курулуш иштеринин убактысы: 2020-2022 жж.(дефектик мезгил 1 жыл, 2023 жылына чейин)
Кошумча участок киргизүү:
Инженердик эсептөө боюнча, ЩМА жана велосипед жолдорун эске албаганда, жерди реконструкциялоонун баасы 27 млн. АКШ долларга жетет. Үнөмдөлгөндүгүн эске алып, АӨБ бекиткенден кийин, учурдагы подрядчик менен үнөмдөлгөн каражаттын эсебинен кошумча келишим түзүлгөн. Келишимге кошумча сумма 17,76 млн. АКШ долларды түзөт.
Структурасы
Категориясы I-Б;
Жолунун кеңдиги 6 кыймыл тилкеси туурасы 3,5 метр.
Жолдун жалпы кеңдиги, ал эми 6 жол тилкеси менен 30 м. ийиндери менен
Бөлүү тилкеси жолдун борборунан 32 метр.
Осьго проектилген жүктөм 11,5 тонн
Органоминералдык катмар, калыңдыгы 9 см;
Астынкы катмар, калыңдыгы 9 см;
Үстүнкү катмар, калыңдыгы 5 см.
Иштин жүрүшү:
Астынкы асфальтобетон катмары, калындыгы 9 см басуу – 2,5 эки жагынан тен, 0,4 км сол жагынан аяктады.
Органа-минералдык төшөлмөсү – 3,8 км төшөлгон. 15 суу откорүүчү түтүктөрү буткорулгон.
2022-жылы аяктаган жумуштар:
2,9 км основание салынган;
2,9 км органо-минералдык катмар салынган;
2,5 эки жагынан тен, 0,4 км сол жагынан асфальттын томонку катмары салынган.
2022-жылга иш-планы:
Долбоордун 7,4 км узундугундагы бардык жол курулуш иштерин бүтүрүү.